domingo, 5 de junio de 2016

La Corba

Em descobreixo una mica més quan et miro.

Em tremola la cama però justifico que sempre ho faig, que no és que estigui nerviosa. Tot i que en veritat m'he mossegat ja tres cops la llengua.

Amb una mica de sang a la boca el gust del cafè encara és més amarg.

Em perdo en la corba del teu ull esquerre que s'ha forçat per esbrinar si era jo. Ho sóc i creues la plaça.

No em queden cigarretes i no sé si t'hauré de convidar a una.

T'ho hauria d'haver preguntat.

Arribes i les orelles em fan el buit i intento llegir-te els llavis però la barba no em deixa veure't bé.

No te la treguis.

Encara em costa acostumar-me al teu deix. Hauria d'haver tingut un amic imaginari.

T'hauria d'haver preguntat quina és la teva pel·lícula preferida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario